Hejsan! :D
 
Jag har två nya berättelse på gång. Jag vet inte exakt när jag ska börja publicera de.
 
Jag har några idéer om det.
Jag fortsätter publicera Lucky Green på måndagar klockan 12:00.
 
Och sedan kommer jag även at publicera en annan 12:00 på torsdagar eller fredagar.
 

Jag hade tänkt berätta lite om de olika berättelserna nu:
Den första handlar om Sea Water. En havsälskande kille som bor i Isla Paradiso.
Han bor på en husbåt och övar mycket för att kunna utveckla sin dykarfärdighet.
 
Här kommer lite bilder som en förhandsvisning:
 
Den andra handlar om 8 simmar. Lilly, Chris, Sally, Simon, Joanna, Stephanie, David och Lary.
Lilly har fått flytta in till sin moster Stephanie, hennes man David och till hennes kusin Sally.
De bor på en skola med 5 barn (Lilly, Chris, Sally, Simon och Joanna). Stephanie är danslärare där och David är lärare. Lary kommer in lite senare i bilden.
Jag har inte lika många skärmbilder från dettta spel, men min kan få se några:
Detta är Sally.
Stephanie.
David.
Och Lary.
 
Jag hoppas att ni kommer att gilla beräätelserna när de kommmer, ävben om ni inte har fått så mycket infromation om de än.
 

1 kommentarer

Chaos

30 Jun 2013 09:47

Vad kul! Ser fram emot berättelserna! :D

Svar: Vad roligt!
TheSimsNird

Kommentera

Publiceras ej